TOIMITUSTIEDOT
Toimitustapa ja toimituskulut.
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut, 8 euroa.
Näet toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina, Matkahuolto, Posti- pakettina.
Voit myös noutaa tuotteita tai shoppailla suoraan TOUCH d´ANDRÈ myymälässämme, Itäkeskus, Hansakäytävä, kauppakeskus Easton ja Itis lähellä, Asiakkaankatu 11b / Gotlanninkatu 11
Hyviä mahdollisuuksia tulla autolla, paljon ilmaisia parkkipaikkoja.
Vaihto- ja palautusehdot.
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Liitä palautukseen mukaan seuraavat tiedot:
• asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
• pankkitilinumerosi (hyvitystä varten)
• kopio tilausvahvistuksesta.
Emme vastaanota palautuksia jotka on lähetetty yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta.
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen touch.d.andre@gmail.com
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
TOUCH d´ANDRÉ käsittelee kaikki asiakastiedot luottamuksellisesti.
Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin, sekä oikeuden sulkea asiakastilin, ja perua tai purkaa kaupat ilman eri syytä. Kaupan peruminen tai palauttaminen ei koskaan kuitenkaan aiheuta taloudellisia kuluja kuluttajalle mikäli Suomen kuluttajasuojalain mukaiset ehdot täyttyvät. Vahingonkorvaustapauksessa pidätämme oikeuden korvata tuotteet korkeintaan täydestä hinnasta postituskuluineen. Tuotekuvissa saattaa esiintyä lieviä sävyvirheitä.
Asiakaspalautus.
Hyvä tietää
TOUCH d´ANDRE tekee parhaansa, jotta tuotteista saisi jo nettisivujen kautta mahdollisimman kattavan käsityksen ja kuvan. Jos olet epävarma koosta, kannattaa ottaa yheyttä suoraan myymälään puhelimitse (041 528 3094), tai sähköpostilla (touch.d.andre@gmail.com)
-Palautusaikaa on 14 päivää siitä, kun tuotteet on vastaanotettu.
-Palautettavien tuotteiden tulee olla myyntikunnossa, eli sovittaa saa, käyttää ei!
-Vaihtaaksesi tuotteita sinun täytyy tehdä uusi tilaus!
-Posti kuljettaa palautusta noin 4-10 päivää, siis hitaammin kuin normaalia postia.
Rahasi saat takaisin viimeistään 7 päivän kuluttua siitä, kun palautuksesi on otettu vastaan.
Toimintaohje palautuksille.
Vaihtaaksesi tuotteita tee uusi tilaus ja palauta vaihdettavat vaatteet seuraavien kohtien mukaisesti:
1. Viikkaa tuotteet takaisin alkuperäisiin pakkauksiinsa siten kuin ne oli vastaanotettaessa. Mytätty ryppyinen t-paita ei ole myyntikuntoinen, ja aiheuttaa ylimääräisiä lisäkustannuksia logistisista sekä käytännön syistä. Käsittele varoen myös tuotepakkausta .
2. Laita mukaan saamasi tilausvahvistus ja kirjoita siihen selvitys palautuksen syystä ja tilinumerosi.
Jos tilasit käyttäen tavallista postipakettia:
Ilmoita TOUCH d´ ANDRÈ palautuksesta sähköpostilla touch.d.andre@gmil.com tai soita +358415283094.
Saat meiltä palutus koodi.
Vie paketti sama paikka mistä olet noutanut.
Eli sinun ei tarvitse maksaa postimaksuja palautuksista.
TOUCH d’ ANDRÉ- myymällä.
Asiakkaankatu 11b, Itäkeskus.
00930 Helsinki.
Muista ottaa asiakaspalautuksesta kuitti. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan, jolla voit todistaa luovuttaneesi tuotteet postille.
Palauttaminen on maksutonta, jos ohjeita on noudatettu. Mikäli palautettava tuote on virheellinen (vaurioitunut, käytetty) ei TOUCH d´ANDRÉ ole velvollinen hyvittämään palautusta täydestä hinnasta. Mikäli palautettavat tuotteet eivät ole jälleenmyyntikunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme osan myyntihinnasta vahingonkorvauksena.